God eftermiddag

Idag har vi varit upp tidigt, så thilde somnade på soffan när jag skulle byta på henne, så trött var hon. Och jag sitter ner sjunken i soffan o tittar på Hem till gården.
Det händer inte så mycket idag, så det är som vanligt då.

Vi håller på o ska leta efter dagis plats till thilde, finns inte så många som har plats vid denna tiden, så vi får se. Det e så jobbig o de gör så himla ont o sätta henne på dagis när jag har varit hemma med henne så länge som jag har gjort. Hon kommer säkert trivas som fisken i vattnet o vara på dagis, så de e inte de. Utan de e jag som e så överbeskyddande, o vill ha henne hos mig 24 timmar om dygnet. Men hon börjar bli stor nu o klart hon vill träffa andra barn, men de gör ont i hjärtat. Hon e ju min lilla bebis fortfarande,kvittar hur gammal hon än blir så kommer hon alltid o vara min lilla fiseloppa :)

Och jag tänkte jag skulle börja o jobba, men då e frågan med vad??
Jag vill inte jobba som frisör, det är roligt o klippa o så, men jag vill inte stå o göra de 8 timmar om dagen. Det är svårt o hitta jobb i dagens läge, så vi får se vad jag kommer fram till. Måste ju ha pengar, annars klarar man sig ju inte. Växer tyvärr inte på träd.


Har mycket som snurrar runt o mitt lilla huvud just nu!

Puss o kram skumbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0