God Natt

Nu sitter jag här o klockan är typ bara kvart över tio och jag är kanske trött, funderar på o gå o lägga mig om en stund. Eller kan ju läsa lite i boken tills man blir så trött att ögonen går i kors :)

Vi har nästan precis kommit hem från calinen o johan, vi har ätit en massa gott så nu är man så mätt i magen så jag ska inte äta något förrän i morgon. Eller hur var kakan mäktig calinen haha!

O ingen göran har kommit ut,vi eller jag satt o puttade o rörde bebis magen o sa att nu får du komma ut. Sa till thilde att känna på bebisen så hon kom upp o satte sig bredvid calinen o mig o sa känna bebis. Så sa jag ja känn när den sparkar o då missuppfattde loppan o tog upp sin lilla fot o skulle putta på bebisen med sin fot haha!
Så nu har h*n en överall så nu kan h*n gott komma tycker vi, vi går här på helspända o nervösa på att calinen ska ringa, haha!
Men som sagt h*n kommer när h*n kommer :)

Den lilla apa som hilde pilde e, tog på sig pappas glasögon som man ser ingenting i och gick runt med dom. Hon liknade en liten tant med väldigt stora ögon, o vad vi skrattade åt henne, tårarna bara rann. Sen fick hon fatt på calinens mobil o skulle låtsas skriva men hon såg ingentig så hon lyfte upp glasögonen o kollade för se vad hon gjorde o sen satte tillbaka dom igen, haha!
Inte klok någonstans den madamen :)

Nä nu ska jag kollan runt här lite innan jag går o nannar kudden.
God natt o sov gott! 


Kommentarer
Postat av: Caroline

ja herregud som vi skratta åt henne.

hon är bara för GOOO den gräbban!

Guud asså VÅR stjärna =)

2009-10-03 @ 23:04:33
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

åhh JA kakan var mäktig, haha

2009-10-04 @ 10:07:22
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0