It´s Friday !

Idag är det fredag o just nu älskar jag denna dagen, vet inte varför men jag bara gör de :)
Sitter är i soffan o väntar på att loppan ska vakna som ligger i sin vagn ute på terrasen o sussar gott.

Vi skulle ha åkt till Ilva idag o kolla möbler men det var annat som kom emellan så vi får ta de en annan dag. Måste förnya saker där hemma känner vi o måla om lite o så. Så det ska bli skoj!

Ska till stan sen o köpa godis,chips o läsk o en massa annat gott för de e ett måste när de e Idol ikväll. Gottegris som jag e måste man ha sånt när det är helg. Tror thilde har fått de ifrån mig för hon är världens största gottegris fast hon är så liten :)




Mums Mums Mums

Ha en trevlig helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0