LillLördag

Igår var jag o hjälpe mikko o jobba, målade tak och väggar o slipade lite, i mina nya alldeles egna målarbyxor haha. Kände mig lite små töntig i dom men de e sånt man får ta :)

Jag saknar visa personer som man tappat kontakten med, man säger så mycket att man ska träffas o sånt men man har ju sitt o göra så de blir inte av helt enkelt. Tråkig de blir så, men de e så de e. Men sen tror visa folk att man inte kan vara med o göra saker bara för man har fått barn, men då tycker jag som så att kan dom inte fråga el bry sig bara för de så e de inga riktiga vänner klara sig utan dom då.

Men saknar en vis person väldigt mycke <3

Thilde har kissat på pottan o toan tre dagar i rad nu, när hon inte har blöja på sig o hon e kissig så kommer hon o säger de till mig. Så om ett tag så är hon nog blöjfri om hon fortsätter som hon gjort nu. Duktig kikka!

Nu ska jag ta itu med tvätten.

Ciaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0