Lördag

Jag fick låna en bok av caroline häromdagen som jag ville läsa. Den heter Äcklig o den e verklighets baserad. Den är så hemsk men ändå så bra. Det handlar om en mamma som missahandlar sin dotter, den e lite som boken Det faktikt. De e en sån bok man inte kan lägga ifrån sig utan man vill bara läsa vidare o se vad som händer. Det gör ont i hjärtat o läsa den, för hur kan man bara vara så krym mot sitt eget barn. Usch säger jag bara, om ni inte har läst den så kan jag starkt rekomendera den.

Just nu så ligger thilde o sover men vaknar nog snart, hoppas jag så jag kan puss o krama henne:)


Annars händer det inte så mycke idag, får se vad denna lördagen har o bjuda på.
Blir väl  bara till o ta det lungt antar jag.

Ciao för now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0