Monday

Då var vi inne på en ny måndag o ny vecka härligt men skrämmande för var tar all denna tid vägen, den bara rinner iväg.

Det jag o thilde gjorde igår var en överraskning till calinen, johan o guldklimpen.  Vi hade köpt nya laken o sängskydd till gossens säng med nalle puh på. Vi bäddade den och gjorde jätte fint o la presenter i sängen. Så fint de blev med blåa lakan o sånt, mysssigt!

Det har hänt så mycke på senaste tiden så jag själv inte hängt med riktigt. Det har varit upp o ner mellan mig o m men nu är det bra igen o vi ska börja om på en ny kula. :)

Nä nu ska jag gå o se vad busan har för sig.
Hej så länge



Kommentarer
Postat av: lina

oki förstår om du inte vill berätta vad som har hänt..men så skönt att det blivit bra igen..

Så duktig thilde har blivit o så stor o söt..moster tycker om henne mkt:)

kram på dig syster

2009-10-12 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0