Mys Pys

Sitter framför tv o tittar på Playhouse Disney med thilde sitter i mitt knä så det är lite svårt o skriva. Men hon sitter spänt o väntar på att nalle puh o hans vänner ska börja, tv nörd som hon är ;)

Igår träffade vi nathali o lucas,han har verkligen blivit stor sen vi träffades sist o de var ett bra tag sen. Han är så go :)
Vi gick en runda i stan, åt på mcdonald o sen gick vi hem till nathali och åt godis o busungarna lekte o hade sig.

Jag köpte en mössa o ett par vantar till thilde, o självklart e de hello kitty på dem. Så nu är hennes vinter utrustning klar :)

Fredag idag och det innebär en massa mys o god mat och idol på tvn. I morgon ska jag hjälpa mikko o jobba blir det inte färdigt i morgon så bli de jobb på söndag med. Men det blir pengar o det är aldrig fel med o ha sånna i plånboken och denna värld kretsar allt runt pengar. Förutom en sak som är gratis, något alla har o som är betydligt mycket mer värdefullt än pengar o de e KÄRLEK den kan man leva länge på <3<3

Nu börjar puh o thilde sitter som förstenad på sin leksaksbil o tittar, gullungen min!


Ha en Trevlig fredag, o mys till de lite extra vett ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0