Nattelinatt

Nu är klockan kvart i ett o vad gör jag uppe så här sent kan man undra, o det undrar jag med. Vid detta laget skulle jag ha legat o nannat kudden, men ikke se nikke gör lilla sofie de. Vet inte men jag e inte så trött än, loppan ligger där inne i sängen o nanna så gott. Det blev lite sen för henne idag men de e ju trotts allt fredag idag o då får man lov o vara uppe lite längre :)

Imorgon är det lördag, och vi får se vad vi ska hitta på då, har inte planerat något än så de blir morgon dagens problem.


Gud va kassa dom var på idol idag men de var rätt att hon carolina åkte ut för hon trodde verkligen att hon var störst, bäst o vackast. Visst hon kunde sjunga men störde mig på henne. Och han niklas kunde oxå ha åkt, han e inget bra alls.  Dom jag tycker är bra är erik,mariette, tove.

Nä nu sitter jag hör i skriver en massa goja tycker jag.
Det är väl dax o sova nu så man kommer upp i morgon när fiseloppan vaknar o vill titta på bolibompa :)

God natt gott folk sov gott
puss o kram ifrån lilla mig*

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag håller med. Erik är dålig och Caroline fick egotripp efter Andreas sa till henne att hennes framträde var sexigt. Störde mig också på henne. Fast gillar inte Camilla heller. Hon är skum.

Mariette är klockren!! Tove och Erik är bra. Men Mariette är så härlig person, jordnära och lugn.

2009-10-11 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0