Seee Ya!

Nu sitter jag här o väntar på att tiden ska gå. Mikkos klocka ringde typ vid sex sen des har jag inte kunnt sova, men thilde vaknade vid halv sju o var jätte pigg. Men det gjorde inget så slipper man stressa när man ska packa ner de sista o så man inte glömer något.
Vi gick o dusch när vi kom ner, det piggar faktiskt upp en o de var skönt, thilde är inte den som duscha lite i heller hon kan stå där hur länge som helst. Det har hon nog fått från mig, jag älskar o duscha :)

Jag tittade i thildes hälsobok som man har med sin till bvc och jag kollade på ålderna 2.5-3 år vad dom ska kunna i den åldern. Och thilde kan allt de ja förutom typ en sak men hon pratar redan 2,3 satsord, spelar boll,leker roll lekar mm. Så hon är verkligen stor för sin ålder. Men hon fyller bara 2 men är mycket äldre än vad man egentligen ska vara i den åldern.
Fast för mig e hon fortfarnde min "lilla" bebis :D

Nä nu ska vi äta lite frukost, mamma o dom kommer typ vid tio o hämtar oss sen ska vi hämta upp johan, caroline o lille noah sen bär det av till Blekinge, tjohoo!


Saknar dig redan mitt stora M <3

Ha det så bra!
Hej så long!


Nu åker jag
 Ciiaaooo!

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad ska ni göra i Blekinge?

2009-10-29 @ 09:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0