SKÖNT

Nu har man kommit hem eller det var för typ en 1.5 timme sen men ändå. Fick jobbat en liten stund idag o hjälpt mikko o få undan lite.


Jag o thilde ska åka med hela tjocka släkten på en liten mini semester i morgon till på söndag. Mikko kunde inte följa med för han har jätte mycke jobb just nu. Men det ska bli skönt o komma bort ett tag efter allt som har hänt den senaste tiden och det behövs kan jag säga. Så har packat färdigt nu, dom sista sakerna får man ta i morgon. Blir inte så mycke som ska med ska bara vara borta några dagar men ändå. Får ta med lite extra byxor o så för loppan ska ju inte ha blöja på sig mer, måste säga de än en gång e så stolt över vår fiseloppa :)

Vet ni kommer sakna mig, men blir inte bort så länge :)

Kommer sakna mitt hjärta i alla fall, tur det finns mobiler om det nu finns täckning mitt ute i ingenstans vi får se.

Men ni får ha de så bra mina vänner.
Ha en trevlig helg!

Många pussar o kramar från mig till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0