Finaste <3

Nu sitter jag o latar mig lite får passa på när loppan sover middag och alex sitter och tittar på film. Dom har busat o lekt hela förmiddagen medan jag har fixat lite här hemma men har fullt med tvätt kvar. Måste skaffa mig en torktumlare har inte plats o hänga all tvätt plus så blir kläderna mycket mjukare o skönare om man tumlar dom. Vi får se om det kommer in en sån i huset :)


Ibland skulle  man vilja veta vad som rör sig i ett barns huvud o vart dom får alla frågor ifrån som man knappt vet vad man ska svara på.
Det var en flicka som frågade sin pappa hur bebisar blir till, kom han med det finaste o sötaste svaret jag hört.




När en mamma och pappa älskar varandra väldigt mycke, håller dom varandra i händerna, blundar och önskar sig något, efter några månader kommer det en liten bebis.
Det var ett sånt fint svar, hade aldrig kunnat komma på ett bättre svar och så snabbt :)


Puss o kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0