Sov gott :)

Idol är slut, Niklas åkte men det gör inte så mycke tyckte inte han var så bra visst han sjunger inte dåligt men inte bra i heller men han låter lite små tråkig o har en vanlig röst om man säger så. 

Har varit rastlös sen vi kom hem från jobbet, ingen hilde pilde hemma. Hon är hos mormor och morfar och ska sova där inatt för vi ska jobba imorgon med så det blev lättast om hon sov där så slippa dra upp henne i morgon för att åka dit. Hon har haft full rulle där hemma med lille Noah den lille go biten. Men det känns så tomt när hon inte är hemma, o saknar henne jätte mycke snyft :)


Just nu så sitter jag o kollar på en film på trean som är lite små läskig, men kollar knappt haha. Mikko blev hungrig så han åkte ner o köpte lite natta maud så jag sitter helt själv här nu eller tippen ligger o sover bredvid mig men ändå. Aja han komme snart får jag hoppas. Hatar o vara hemma själv när det är mörkt ute för jag är så himla mörkrädd så de knappt e sant usch säger jag bara.

Nu känns det som jag bara snackar en massa goja, ögonen börjar gå lite i kors så kan vara de som gör att jag snackar lite i natt mössan ;)






Så kan man oxå sova, min lille rumpenisse :D

Natti Natti
Puss o kram skumbanan, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0