Tisdag

Idag ä det tisdag o jag o loppan sitter o tittar på bolibompa :)

Jag måste ju berätta om överraskningen, han är inte kolk säger jag bara som alla andra oxå har sagt att han inte e om vad han hade gjort.
För dom som har varit hemma hos oss så har vi haft beiga väggar i hela huset, men jag har sagt att jag ville ha dom vita för då ser allt större ut. och det hade han gjort, målat alla väggar vita så det ser faktiskt större ut och blev jätte fint till vår fond tapet.

Sen har vi ju garderober vid trappan o där var någon rosa mönstrad tapet på dörrarna  innan men nu är det en jätte fin ljus tapet men något motiv på så fint.

Nu kommer vi till de bästa,haha!
Vi gick upp till sovrummet o m öppnade dörren, jag blev helt tårrögd. Han hade målat rummet vitt och en vägg i en rosa färg o på den väggen hängde en ny ty och dvd och olika foto på oss alla. Helt sjukt egentligen haha!
Men det var så fint, han kan faktiskt överraska en riktigt :)
tack hjärtat för allt,blev super glad <3


Ska jobba idag med, ska hjälpa m med ett jobb han har, tjäna lite pengar e alltid bra :)
Nä nu ska vi äta lite macka.

Hej så Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0