Tisdag

Sånt fin väder vi har idag, vädret gör mycket på sig :)
Så nu ska jag städa undan lite, släppa ut hundarna sen tänkte jag ta thilde i vagnen o gå o titta på bäbäna o hästarna så vi kommer ut lite. Och thilde älskar o vara ute :)

När vi var på sko punkten hittade jag även en överallt till thilde som jag ska köpa till henne, den var dyr men hon måste ha en o dessutom e hon bara liten en gång,haha.
Nä men sen har inte alla andra såna, tycker de e så tråkigt när alla ser likadana ut. Jag vill sticka ut lite o inte vara som alla andra :)  och det är jag ju ändå inte eller ?? ;)


Folk förstår nog inte att när man säger ifrån ett antal gånger att inte tjata om visa saker men fortsätter ändå o tjata. Kan dom inte svenska eller ska man behöva bokstavera saker o ting så dom fattar. Men det tycker jag inte att man ska behöva göra, utan lyssna o gör inte tvärtom!


Nä nu ska jag torka golvet, för dessa hårbollarna smutsar ner o hårar ner något fruktansvärt, och thilde hjälper gärna till o sopa :)

Have a Nice Day

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, jag håller me dig!

De är ju nästan så man måste bokstaver till folk ibland.

2009-10-06 @ 12:15:17
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0