Älskad <3



Mammas lilla tuffing :D
Love Love Love Love <3<3<3<3<3


Jag är fortfarande arg efter mitt inlägg igår, för jag tycker inte att man ska behöva gå o oroa sig för att visa inte ska säga något när dom lovar att inte berätta de till andra. Men de har visst folk inte brytt sig om så hädanftera så ska jag bara hålla saker o ting för mig själv.

och en sak till om folk undrar eller vill något så fråga personen själv, fråga inte andra som inte alls har med saken  göra!!


Då har man sagt de!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG håller me dig!

speciellt den sista raden me att "om folk undrar eller vill något så fråga personen själv, fråga inte andra som inte alls har med saken göra!! "



<3<3



2009-09-30 @ 09:40:26
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0