Blir så arg....

Jag blir bara så förbannad på folk som inte kan hålla käften om någonting. Har man berättat för någon om något o sen sagt tydligt att du får inte säga de till någon o man litar på den personen o tror att den inte säger något om de. Men sen får reda på att den personen har ändå berättat de, då blir man bara så besviken. O den personen har sagt de till någon som verkligen inte kan hålla tyst om saker, som är värsta skallertanten så nu vet väl hela världen. Nu gottar väl den personen sig.

Man ska inte behöva gå o hålla allt inom sig, o må så jävla dåligt. Bara för man inte kan berätta för folk utan de ska komma ut. Men tyvärr så kan man inte de, o de sårar en så himla mycket. Folk har sjunkit så mycke i mina ögon,speciellt när man har trott att man kan lita på dom men de har kommit fram att de var bara som jag själv trodde.

Så jag säger bara tack till den personen som lyssnade men som inte kunde hålla käften!


Brukar aldrig använda svordomar eller så när jag skriver men jag e bara så arg, så det var ett måste i detta inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår hur du känner! De e så tråkigt när man inte kan få berätta saker utan att det ska komma vidare till alla. <3

2009-10-02 @ 09:20:27
Postat av: Elle

Förstår hur du känner! De e så tråkigt när man inte kan få berätta saker utan att det ska komma vidare till alla. <3

2009-10-02 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0