De var denna lördagen de...

o jag har verkligen inte gjort något vettingt idag de måste jag dock säga. Har typ bara suttit o degat o inte gjort ett dugg. O nu sitter jag här o skriver mitt tredje inlägg för i dag o bara de bevisar att jag inte har gjort något vettingt. Men men, så kan de vara ibland eller?


Om 45 minuter är det en ny dag, söndag, o vad som händer på den har jag ingen aning om ska jag säga er. Tar dagar, timmar, minuter,sekunder som dom kommer. För jag vet inte vad jag ska göra med allt, de e så svårt och jobbigt.
Känns som jag bara gnäller här inne nu, har gjort de den senaste tiden, tråkigt för folk o läsa de men jag skriver bara de som jag känner för o skriva. O just nu e jag  inte på topp o då blir allt bara tråkigt o jobbigt. Det ända som lyser upp min dag är min älskade thilde, bara man hör henne o ser henne så är dagen räddad. Hon får mig  verkligen o må bra, tur jag har henne min lilla fiseloppis :)


Nä nu ska jag se om de finns något roligt o titta på, kvällen e fortfarande ung :)
Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0