Färdig :)

Då var min blogg färdig, tack vara elle :)
Tack så mycket för hjälpen, den blev super fin!
Du är en ängel ;)


Första inlägget på min nya blogg, det känns bra för den blev så fin.
Jag har inte orkat blogga på ett tag nu, det är så mycke som har hänt bara, men vill inte gå in på vad, det kommer med tiden. Men jag vill inte ha en massa som frågar vad e de som har hänt för jag kommer ändå inte berätta vad, utan de ska vara när jag själv vill prata om de. Så det är inte lönt o börja tjata om de, inget illa menat men bara så ni vet de.
Men då tänker folk varför tar hon upp detta här om hon inte vill prata om de, jo för det är skönt o få skriva av sig ibland även om det inte är så långa meningar eller så vettinga så är det ändå skönt o göra det. Tror det finns fler än jag som tycker det!


Trevlig helg!







Kommentarer
Postat av: Caroline

<3<3<3

2009-09-25 @ 18:56:12
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Elle

Det var så lite. Var trevligt att kunna hjälpa!

Hoppas allt löser sig, vad det nu än är. <3

2009-09-26 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0