Japp

Har inget o skriva direkt så jag skriver här bara för att de ska vara så!



Livet är inte som man vill alltid, så man får göra de bästa av de, kan vara så orättvist ibland, man kan vara hur lycklig som helst, man kan älska livet, hata de och man kan bara vara!
Tror alla har sina svakor i bland, så de e bara till o ta sig i kragen o resa sig upp igen o försöka i alla fall!




Älskar min älskade lilla Thilde så mycket Så det inte finns ord till o beskriva hur mycke jag älskar henne. Du förblir alltid min lilla prinsessa så om du e 1,5,20 eller 40 är du alltid min lilla sessa :)
Mamma älskar dig så mycke!
Puss puss o kamiss på dig min skatt!


Ha en trevlig helg!
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0