Månadag

Ja då var veckans fösta dag snart över, vet inte var all denna tid tar vägen. Mest till o grubbla o tänka kan jag tänka mig, o en massa bus med thilde såklart.

Thilde fick en figur ur hennes favorit program idag av mormor o morfar, det var Iggel Piggel och den kan prata o sjunga. Hon blev helt överlycklig när hon fick den, o varje gång den sjunger stannar hela hennes värld upp o hon börjar dansa o nynna med. Hon e så tacksam för allt hon får, vare sig de e en liten skruv till en cykel. Otroligt att en sån liten fiseloppa kan förstå så mycke som denna lilla damen gör. Älskar henne överallt annat på denna jord!



Iggle Piggle bor numera hos thilde :)

Nä nu e de snart Svenska Hollywood fruar, det måste man bara se hur dom e där. Har sett lite på reklamen men oj, ja jag vet inte vad jag ska säga om de. Men måste se de :)

God Kväll i stugan!




Förlåt!
Jag vet varken ut eller in, jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra.
Behöver tid, hoppas du förstår mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0