Lycklig!

De e inte klokt vad tiden den går, nu är vår gosse redan 18 dagar gammal. Vill inte att tiden ska försvinna så snabbt, skulle finnas en knapp som man kunde stoppa tiden med. Man får verkligen ta vara på varje sekund!

Men allt går jätte bra med honom, han har ännu inte fått något namn än för vi e inte helt hundra men de kommer. Tänk att jag har en liten gosse, en helt underbar liten gosse som e den finaste som finns :)
O min sessa e så stolt som man bara kan bli, hon e så glad för honom.

I morgon ska thilde börja på dagis igen, tre dagar i veckan blir de. Kommer kännas konstigt o lämna henne där efter att ha haft henne hemma så länge. Men tror hon tycker de ska bli skoj o träffa sina kompisar o busa lite så de blir säkert jätte bra. Men de bästa e nu att jag har ju körkort om de skulle bli dåligt väder en dag så kan jag köra o hämta henne haha!

Vi e hemma hos mamma o maddi just nu så ska vara lite social :)

Finns nog ingen som e så lycklig som jag e som har den finaste familjen som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0