Min gosse!

Det var ett tag sen jag skrev här inne så tänkte nu när min gosse ligger o nannar så gott kan jag passa på o skriva någera rader :)



Nu har vår gosse fått ett namn o de blev Theodore, fint namn till en underbar liten gosse :)
Han bara växer o tiden den bara rinner iväg, han e redan tre veckor o två dagar, förstår inte vart tiden har tagit vägen. Känns som de var igår han kom till oss, men de sägs tiden går fort när man har roligt :)

Thilde började på dagis i måndags o de går jätte bra och hon tycker de e så roligt o vara där med. Hon behövde träffa sina kompisar o leka av sig lite :)
Men de känns konstigt att inte ha henne hemma efter alla dessa veckor hon varit hemma, men de e nog bara jag som tycker de för hon verkar inte bry sig så mycke haha, min lilla fis!

Då var de palmfestivalen i helgen mycke folk men vi ska dit o trängas som alla andra, men tar dubbel vagnen då flyttar folk sig haha. Nä men en liten runda måste man ju gå, men i år blir de inget öltält för min del i alla fall för jag har min lille bebis o min sessa o ta hand om, men de gör absolut igenting för jag älskar de :)

Nu kallar plikten, mamma muuu ska mjölkas haha ;)

Ciaoo for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0