Besviken

Har inte orkar skriva nåhra inlägg dom senaste dagarna för jag har haft annat för mig. Var hemma hos patricia igår på mamma träff o e var super mysigt o träffa nytt folk o alla söta bebisar. Sen idag har vi varit hemma hos emma o myst med goa mammor med deras bebisar :)

Jag skrev för ett tag sen att jag hade beställt en skinn fäll till gossen, var o hämtade ut den idag o gissa om jag blev besviken på den till tusen. Dn var gul o då menar jag kissgul, de kan man verkligen inte ha i vagnen så den får vi skicka tillbaka o så får vi fixa en annan på något sätt. Får nog bli babyland trotts allt men då vet jag att de blir som jag vill ha!

Fick även hem överallen som jag köpte till theodore, super fin!

I måndags fick theodore smaka på sin första kokta potatis, det gick faktiskt bra men tyckte nog att de smakade lite konstigt o fastnade uppe u gummen haha. Men lite vatten till de så gick de bra :)

Nu ska jag fixa lite!
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: lovisa

Ikea har fina fårskinns pälsar :) för typ 229kr

2010-12-08 @ 00:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0