De e tur...

att vi skaffade oss kaminen för så mycke värme den bidrar till huset, plus så e de en väldigt mysig mysfaktor :)

Igår var vi hos tandläkaren med thilde vilken unge haha. Hon var så spänd när vi skulle dit o när vi väl satt där så sa thilde inte ett dugg, o ni som känner lilla thilde så e hon en sån pratkvarn annars, men nu rörde hon inte en min o sa inget. Tandläkaren o hans assistent var jätte bra o dom försökte verkligen med allt o då menar jag allt, skojade med henne o visade grejer o pratade med henne men ingen bet på henne. Men till slut så fick dom henne till o gapa stort som en krokodil o kunde titta på hennes små bissingar, o allt var fint o inga tandtroll, o de e jag faktiskt hård med o borsta tänderna morgon o kväll. Men hade dock fått lite napp tänder men dom flesta barn som har napp får såna tänder, men nu ska vi ge om till tomten iår men jag vet inte hur de ska sluta om jag ska vara ärlig. Hon verkligen älskar sina nappar o den e som hennes bästa vän så vi får se hur allt går.

Efter de så gick vi till gilli o åt med patricia o wilton sen följde vi med hem till henne o lite senare kom nathali. Snäll som min man alltid e så kom han o hämtade oss, eftersom han hade min bil för hans e på lagning så han fick låna min.

Jag har ju tjatat om den här skinnfällen till gossen som han ska ha i vagnen o äntligen så har jag hittat en. Eller rättar sagt calinen hittade en på internet till ett sjukt bra pris så den beställde jag så jag får den senast på fredag. Happy!

Första december idag så om 23 dagar kommer mannen me dom röda kläderna o jag har än så länge bara köpt en klapp o den e till noah som han ska få lite tidigare, men vad säger jag inte. Calinen vet vad de e men lite spännande får de allt vara för er ;)

Hade en sån huvudvärk igår när jag kom hem o gick inte över efter jag tagit alvedon i heller så jag somnade som en stock men nör jag vaknde så var den kvar o sitter fortfarande i, gissa om de e jobbigt :(

Men nu ska jag gå o göra mig en smörmauod patricia ;) hahaha

Tjaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0