Det snöar ;)

Om ni inte visste så så snöar de ute mahaha!!! ;)

Skulle till stan idag o träffa några mammor o deras små godingar, men eftersom både tv, radio o folk runtomkring sa att de skulle bli snöstorm idag så var jag skeptisk till o ta mig ner till stan med båda kidsen. Så jag valde o stanna hemma idag, o när jag precis hade sagt till linda o patricia att jag stannade hemma så började o snöa på rätt bra o blåsa. Så jag gjorde rätt val o stannade hemma, inte så lång till stan men man vet aldrig vad som han hända på den vägen o plus så vill jag inte utsätta mina älsklingar för något i heller.

Även mikko e hemma idag så de e en riktig mysig snöstorm när hela familjen e hemma o myser :)
Men just nu så sover både thilde o theodore så jag sitter här o bara tar det lugnt o funderar på vad vi ska ha till middag idag.

Har inte sett Unga mödrar på länge nu så nu ska jag titta på de :)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0