En kick

När man själv får en liten gosig bebis e verkligen en sådan adrenalin kick så de slår om de, finns inget finare i denna värld än när man får se sin efterlängtade bebis som man skapat med den finaste människan som finns. Det e svårt o förklara känslan när man får se sitt lilla knyte för första gången, man måste själv vara med om de för att förstå. De e så UNDERBART!!

Och när någon annan får en liten får man oxå en kick, typ jag vill oxå ha en liten ny bebis. Det har jag nu ju men känslan kommer tillbaka o när man vet hur de e så ja som sagt de går inte o förklara!!!! haha!! Men än e de inte sista gången man får känna den känslan ;) hihi

Grattis J o L till eran lilla prinsessa!

Idag har jag äntligen fått träffa min noisen o han e bara för go. Vi skulle bakat lussebullar men när vi väl kom hem så kom vi på att vi glömde jästen så de blev ingen bak haha. Men då har vi anledning o träffas igen ;)
Blev även en liten träff med patricia o gose wilton, hoppas du blev nöjd med klippningen annars e de bara till o slå en pling ;)

NU börjar julkalenden som e så bra haha
Ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0