Himma i Gislöv!

Nu är jag o mina hjärtegryn hemma hos mamma o pappa o hälsar på. Det känns som hundra år sedan vi var här, men nästan tre veckor e de sen sist så de var verkligen på tiden att vi kom hit.

Har haft en liten pigg nattuggla i natt eller rättarsagt i morse. Han somnade vid tio typ sen satt vi uppe o kollade film till typ ett sen vaknade gossen vid halv tre o var hungrig. Han hade en rap på tvären efter den rapen så var han pigg. O när han vänder sitt huvud o tittar rakt i mina ögon med sina underbara ögon o smilar som bara han kan, kan man inget annat än o bara le tilbaka o pussa på honom. Sen somnade denna lille krabaten inte förrän fem. Men de konstiga var att jag inte heller var så trött när han väl vaknade vid halv tre. Ibland har man såna nätter, sen sov vi till tio :)

Nä nu kom mamma o pappa hem.

skriver kanske mer sen vem vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0