Hmmmm??

Kaminen e varm, ljusen tända o älskling lagar mat. O våra fina kids e goa o glada som alltid. Allt kan bara vara så underbart!

Jag måste ha en ny mobil men jag vet inte vilket jag ska ha, vill ju pröva på något nytt men e osäker när de kommer till e här med peka med fingret haha. När man har barn så e de inte så lätt med en sådan. Inte när man ska skriva sms i alla fall, när man behöver använda båda händerna för o skriva. De e någ de enda som e problemet med en iphon, så jag får spåna vidare på de. Så lite råd om de skulle sitta fint ;)

Nä nu e maten färdig, sen blir de gottis o chips o ännu mer myss!
Älskar diiig Mikko!!
Mina älskade Trollisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0