Mitt i natten!

Ja det e just vad de e mitt i natten klockan e typ halv två o här ligger jag o e klar vaken o inte kan sova. Gossen somnade typ vid tolv sån nattramlare han e, sen låg jag o kolla lite film men stängde av för Theodore höll på o vakna. Efter en stund hör jag att Mikko var uppe för han somnade på soffan o mår inte alls bra min älskling så jag gick ner o pyssla om honom lite o nu ligger jag här bredvid min underbara snarkandes lille son o inte kan sova. Thilde sover över hos mormor o morfar i natt var ett tag sen så de tyckte hon skulle bli skoj, få vara hemma o busa med maddi o morfar i morgon medans jag städar o fixar lite till på torsdag för då e de ingen vanlig dag i detta huset. Utan vår thilde fyller redan 3 år så vi ska ha kalas för henne o självklart ska hon ha de bästa :) Andra gången jag bloggar från min nys vän o de går faktiskt rätt bra bättre o bättre blir de i alla fall haha! Nä nu ska jag försöka sova lite innan älsklingen vaknar o vill ha sig en liten slurk ;) Sov gott God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0