Synsk.. buuu!!

Oj nu har jag inte skrivit på länge men har inte mått så bra har varit sjuk o sen har jag bara inte orkat skriva här inne. Men nu när jag har lite tid över så tänkte jag lämna några rader :)

Calinen o noisen skulle kommit idag men de kom någon till dom som skulle fixa med deras värmepump så de blev ändrat till i morgon :)
Vill ni veta något skumt o räligt, redan igår kväll kände jag på mig att de inte skulle bli något idag o se nu så blev de inget. Har känt de på mig många gånger innan när jag bestämt me någon, rätt skumt. E kanske lite synsk av mig, vem vet vad jag kan se så akta er ;)

Ooo äntligen så har jag fått min efterlängtade skinnfäll till gossebebisen, tack vare min mamma o så snäll som hon e så fick han den som julklapp av henne. O de kunde inte bli en bättre julklapp för nu när de e så kallt så behövde han verkligen en sådan. Jag e ute o går i prencip varje dag så de behövs en sån varm o gosig grej i vagnen till honom. Super nöjd e jag :)

Vet ni vad de e snart julafton o jag har bara köpt en klapp o den har älskade noisen redan fått så jag har en del kvar. Men jag vet absolut inte va jag ska köpa till alla jag ska ha klapp till, o som vanligt e jag alltid ute i sista minuten o de kommer jag vara detta året med om jag känner mig själv. Usch nä, denna julen e egentligen bara en massa måsten o stress!!!

Nu ska jag o loppan klä granen tänkte jag :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0