1 februari

Då var de en ny månad o det händer en del roliga saker i februari :)

I lördes mitt i allt snö kom mikkos kusin o hans flickvän hit o hälsade på o stannade över till söndagen. Vå åt gott o spelade wii hela kvällen. Det var trevligt, så nästa gång e de vår tur o våldgästa dom,haha!

Mikko har en ledig dag idag ska bli mysigt att äntligen få en hel dag nästan en hel dag i alla fall med honom o så frågade jag thilde vad vi skulle göra idag så sa hon baka kaka som calinen gjorde. Så vi ska baka en kaka idag jag o thilde, o de skulle vara en lalakaka enligt thilde som just calinen gjorde haha. Så en sådan blir de :)

Annars händer det inte så mycke idag. Men vi veckan ska jag hinna med en del, ska träffa calinen,köpa noahs present för jag ska döpas på lördag lille gossen ska få sitt namn. O jag vet precis vad jag ska köpa men de kan jag förstås inte berätta för calinen får inte ha reda på de,haha. Sen ska jag försöka träffa nathali o lucas dom senaste gångerna vi har betsämt så har de kommit en del saker emellan så nu ska de bli av. O just ska träffa mamma gänget oxå en dag, så det blir en vecka med en massa träffar, skoj!

Aja nu ska jag gå o se vad busan har för sig.

Kramiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0