Alla Hjärtans Dag <3

Hoppas alla har haft och har en underbar o mysig Alla hjärtans dag <3

Själv har jag inte gjort så mycke mer än o städat hela dagen, då tänker ni städar den kvinnan alltid eller. Japp denna helgen har jag bara städat, en riktig grundlig städning. Det är för det kommer en mäklare i morgon för  o värdera huset o se hur mycke vi får för det. Så det är en spännande dag i morgon. Sen får vi se vad som händer efter mäklaren har varit här :)

Så det som är kvar o göra i morgon är torka golven o städa badrummet här nere o lite små plock lite här o var. Men jag e färdig för idag så nu ska jag bara sitta o dega framför tvn o vänta på att mikko ska komma hem som är o får massage.
Thilde somnade i soffan för en kvart sen, hann inte ens ta på henne pyjamas elle blöja innan hon somna så hon var verkligen trött idag.

Men nu ska jag ta fram lite gott gott o burra ner mig i soffan :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
God kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0