Denna mobil!!!

God morgon på er!
Jag har varit vaken en tid nu, kollar på vakna med the voice vad annars när jag är uppe tidigt,hehe. Men ska träffa calinen o noah idag så jag skulle upp vid halv nio så tänkte typ vid sju när jag låg o tänkte på allt möjligt o var så himla toanödig men orkade inte gå upp för de var ju så varmt under täcket o med thilde bredvid sig. Men tänkte att om jag somnar om nu så bli jag ju så himla trött när klockan ringer, så jag gick upp istället. Det är rätt skönt o få sitta en stund för sig själv o göra sina saker, sitta i lugn o ro dricka tee ja mysigt.

Ja som jag skrev så ska vi träffa calinen idag, vi ska fixa några saker. In till emma o fixa färg till calinen, lämna in min mobil. Jag blir så knass på den, för jag kan inte prata i telefon med folk för då hör dom en massa brus eller ja jag vet inte, men som min mamma beskriver ljudet "det låter farligt, släng skitet" haha,nä men den e skit kass. Plus så har den rosa färgen börjat flagna av på den, o hur dåligt är inte de, har haft den sen april 09 så de e skit dåligt. Så den ska vi lämna in till fabror mobil dokter idag!
O självklart ska vi fika som vi alltid gör o en självklarhet till Br leksaker, rena rama paradiset för loppan :)

Mitt illamående har blivit lite bättre, o de e så skönt. Har inte kräkts nu på två dagar i rad, peppar peppar ta i trä säger jag på de!
Längtar så in i till sommaren!

Men nu kom mikko hem o behövde datan så jag får avrunda här!
Ha en trevligt dag!
Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0