Fun Fun Fun Fun!

Japp så beskriver jag denna dagen, men jag berättar mer om vad de e som e så roligt i ett senare inlägg, antingen dag eller i morgon, får se :)
Men roligt ska de bli!

Fick städat vad jag skulle igår men som sagt det tog sin lilla tid, men de e gjort i alla fall. Ska snart slänga in en maskin tvätt till, e mycke tvätt när man e många i familjen. Tänk sen till sommaren har man en liten till o en massa små kläder o tvätta, såna pyttesmå kläder naww :)

Många frågar om vilket jag helst vill ha en pojke eller flicka, men jag säger att de spelar ingen roll bara barnet är friskt. Visst de hade varit bra om de var flicka för då har jag allt, men om de blir en pojke så får man ju handla nya kläder o sånt o de e inte fel haha. Så det spelar ingen roll vad de blir!

Men nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha en trevlig dag för de ska jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0