Här e jag :)

Det var verkligen ett bra tag sen jag skrev här men de e för vår bärabara data har kraschat om man säger så o nu har vi fixat den stationära datan men den är väldigt seg så ja de e därför jag inte har skrivit på flera dagar.

Jag har jobbat nästan hela veckan hos mikko o loppan har varit hos maddi. Hon har ju sportlov denna veckan så vi passade på att få jobba lite o satte henne på att passa thilde. Men hon tjäna ju en liten slant på de oxå :)
Men allt gick jätte bra tack maddi för hjälpen anlitar dig nästa gång oxå :)

Har en stor nyhet att berätta, thilde ska börja på dagis :)
Har fått plats till henne på Kropp och knopp bara en liten bit härifrån så det kan inte bli bättre. Så det blir inskolning för henne den 8 mars. Det verkar till att vara ett super bra dagis o dom som jobbar där verkar till o vara jätte bra. Men det kommer att kännas så konstigt att lämna henne på dagis till andra människor när jag har varit hemma med henne så länge. Jag frågade henne häromdagen om hon ville börja på dagis då sa hon nä, thilde vara här hemma dagis. Så gullig hon e haha! Men jag tror de kommer går bra, jobbigt dom första gångerna o lämna henne men tror det kommer vara mer jag som tycker det är jobbigare än vad thilde. Aja vi får se hur det går.
Så jag ska jobba lite fram tills bebisen kommer i sommar o det kommer får fart på dagarna lite så det blir sommar snabbare :)

Nu är jag i vecka 19 (18+0) igen haha!
Det är en aktiv liten bebis som finns där inne rör o sparkar väldigt mycke, men de e så underbart o jag bara älskar att känna lilla pyret. Jag längtar så mycke tills sommaren så det går inte o beskriva,för att se vad som finns där inne. Men jag tror de blir en liten gosse, har det på känn men så sa jag när jag skulle ha thilde oxå men det blev en liten sessa i stället :)
Det kvittar vad de blir bara den lill* är frisk o kry :)

Nä nu kallar thilde på mig!
Får se när jag skriver nästa gång.
Ha de bra pusss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0