Ibland blir man bara så arg!

Ja min dag började inte som jag ville, kommer ner o ser att tippen har dragit ner min jacka i hallen o bitit sönder en napp o min kamera som låg i fickan. Jag blev så ledsen för jag fick den när jag fyllde 20, visst de e bara en kamera men de e inget man går o köper bara så där och de blir ju inte detsamma. Så nu har jag ingen kamera :(

Nu när jag ändå e på detta humöret kan jag lika bra kräka av mig lite andra saker som stör mig.

Det finns väl ingen åldersgräns på hur gammal man ska vara när det gäller o sova i spjälsäng. Kanske dax o byta när benen börjar sticka ut o inte kan vända sig,haha. Nä men som Thilde hon e 2 år o sover fortfarande i sin säng o i vårt sovrum, de e väl inget fel med de. Alla har vi våra så kallade regler o vad man tycker e bäst. Sen tror jag den del handlar om hur ens egna föräldrar gjorde när man själv var barn, som jag sov inne hos mina föräldrar ett bra tag o jag är inte "onormal" för de. Barnet känner trygghet när den är nära sina föräldrar o de e inget fel o ha dom nära då. Kan ju även erkänna att det händer att thilde sover mellan oss oxå o de e inget fel med de i  heller tycker jag. Det är så mysigt o känns mer tryggt för mig att hon e där, sen att man får en spark lite här o där o blir utknuffad de e en sak haha, men dom e bara små en gång o de ska man ta vara på. Som sagt vi alla ha våra gränser, regler på saker o ting!
Jag bryr inte mig vad andra tycker o säger för vi alla e olika!

Så nu fick jag sagt de!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0