Ja idag får vi se...

Igår så var mäklaren här o tittade hon tyckte att vi hade ett mysigt litet hus och hon tyckte vår lösning med rummen där uppe var en rolig o praktisk sätt o göra dom på. Så hon skulle räkna på vad vårt utgångspris skulle ligga på, så idag får vi reda på de o så får vi se vad sm händer efter de.

Mitt illa mående har börjat gå över nu, ja mår fortfarande illa på morgonen o kan kräkas en eller annan gång men de inte alls som innan o de e så skönt.
Jag känner mer o mer att de finns en liten bebbe i magen, h*n kör sina runder o de e så underbart o känna. Snart är det även dax för oss o får se vårt lill* hjärtegryn, LÄNGTAR!

Vaknade när mikko gick upp så jag har varit vaken sen dess o kunde inte somna om så nu sitter jag här som jag alltid brukar göra när jag går upp tidigt, med en kopp tee o roste mackor o tittar på vakna med the voice! Myss pyss!

Ska gå o titta till thilde nu.
Skriver mer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0