Lördag= städning, städning!

Jag orkade inte skriva något igår så de får blir ett litet inlägg idag.

Thilde åkte hem till mamma o pappa igår för jag o mikko skulle jobba en stund o städa. Det blev att vi åkte hem till mikkos föräldrar en stund oxå o där fick vi god mat o spelade lite kort. Men jag som inte alls tycker om spel i alla dess storter var med lite oxå. Sen åkte vi hem o då ringde loppan o frågade om hon inte fick nanna i morfars säng i natt, så hon har sovit hos mormor o morfar inatt.
Men gud va jag har saknat henne :)

På måndag händer det en sak som jag inte kan gå in på än, men i alla fall så måste vi städa hela huset. Inte vanlig städning då utan en grundlig städning och jag började med nästan de värsta eller de e värsta rummet i huset alex rum, han är en liten hamster som samlar på sig exakt allt. Det är sjukt vad man kan samla på sig saker o när an säger till honom o städa rummet så blir de lägger allt på hyllorna o i puttar undan allt till sidorna så golvet blir fritt, den gossen haha!
Men nu städade jag de igår o de tog nästan tre timmar o då städade jag de riktigt så får se i morgon när han kommer om han känner igen sig haha, men fint blev de.
Så idag ska jag ta hela ovanvåningen e inte så mycke o städa,sen nedanvåningen, tvättstugan,uterummet. Sen tar mikko sin del :)
De blir hur bra som helst!

Men nu ska jag gå o fixa till mig lite o sätta igång med allt som ska göras.

MELODIFESTIVALEN i kväll JADÅÅÅ!!!
De e så super bra :D

Höres kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0