Love <3

Vi fick se vår älskade lilla bebis för första gången igår och den känslan var bara helt underbar o så fantastisk, längtar så till se blir sommar.
Allt såg jätte bra ut, allt såg ut som det skulle, men pyret ville inte ligga stilla rörde på sig hela tiden så de var fart i bebben. Hade händerna i munnen hela tiden så de blir nog en liten thilde med bappi i munnen,haha. Vi fick även se pyret i 3d bilder o gud va häftigt de var, det var helt nytt så barnmorskan var helt glad när hon skulle göra de, för dom hade inte haft de så länge. Jag blev även fram flyttad en vecka, istället för den ska titta ut den 21 juli så blev de den 29 juli. Men de gör inget det var inte så mycke som med thilde de var ju en hel månad som jag blev fram flyttad till men de gick bra ändå :) 

Här kommet några bilder på pyret <3



Älskar denna bilden!
Detta e en 3d bild, ser precis ut som thilde. Men de e en glad liten filur :)




O här ligger pyret på ryggen <3

Undertiden jag o mikko var på ul så var thilde hos nathali o bebis lucas. Allt gick hur bra som helst, tack så mycke för hjälpen :)
Sen när vi hade kommit hem så gick vi ut o åt för att fira att vi hade sett vår bebis, det var så mysigt.

Idag är det lördag o de betyder mys mys mys mys och melodifestivalen o en massa gotti gott gott :D
Men nu ska jag ta en sväng om med min kära vän dammsugaren.
Ha en underbar dag för de ska jag ha!

Jag älskar dig mikko <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0