Min Älskade Thilde <3



Var ett tag sen jag la upp en bild på min stjärna!
Så här kommer en :)
Hon skulle ut o leka i snön med mikko o alex en dag så skulle hon ha "kisserallen" på sig,haha!

Glömde berätta att på noahs dop så fick thilde hälla upp vattnet och hon var så stolt över att hon fick göra de o så duktig hon var. Min lilla sessa :)

Just nu så sover hon för hon e inte rikigt på topp, så jag skulle passa på o städa lite för det behövs verkligen men så fastnade jag här, haha! Men jag måste pausa lite oxå för jag har så ont o mitt bäcken o lite i ryggen, men hoppas verkligen inte de e foglossning som börjar komma för det vill jag inte ha. Kan vara som jag överansträngde mig igår när jag jobbade, får hoppas på att de e de.

Min faster tror att jag ska ha tvillingar,för jag mår fortfarnde illa o kräks o magen är rätt stor. Hon har själv tvillingar o hon mådde likadant då. Men jag tror att de bara finns en men om de skulle visa sig vara två hade bara varit roligt. O som nathali sa om de finns två får jag dela med mig,haha! Men som sagt jag tror de bara e en, men de får vi se när det är dax för ultraljudet, som jag e så nervös för. Varför vet jag inte men jag bara e de, får göra som calinen sa till mig att tänka positivt o att allt kommer gå bra :)

Men nu måste jag fortsätta o städa,de tar sin lilla tid när man gör de i min takt o jag vill inte hålla på o städa hela dagen :)
Tjilivippen!

Men nu ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0