Paus

De tar verkligen på krafterna o springa runt o städa när man har bulle i ugnen. Allt tar dubbelt så lång tid än vad de brukar göra, så allt tar sin lilla tid men snart kommer mikko hem o då hjälper han mig. Men just nu tar jag en liten paus.

Loppan är fortfarande hos mamma o pappa, saknar henne jätte mycke men får snart träffa henne :D
Mitt lilla hjärtegryn!
Just de måste berätta att hon kan cykla, hon har en trehjuling hemma hos mamma o pappa. När vi var där sist så kunde hon typ trampa två tre tag men igår när jag pratade med mamma så cyklade hon utan problem. Så nu kör hon snart rally där hemma haha, busan!

Får väl återgå till min kära trasa o skurmopp nu så de blir gjort!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0