Pust..vilket väder!

Det är helt värdelöst o gå med vagn när det är snö ute. Vet inte hur många gånger jag fick verkligen dra vagnen över flera berg med snö på trottoaren. Skotta så man kan gå!
Och när jag o calinen skulle gå o fika på gilli så kom det en lastbil o ställde sig mitt i vägen så ingen kunde komma fram. Och det var fullt av snö överallt men så kom han som körde lastbilen o sa att han kunde hjälpa oss o lyfta över vargnarna över all snö. Eftersom thilde väger mer än noah så kunde jag dra henne över snön o han hjälpte calinen över. O när vi hade tagit oss över med många om o men o svordomar, plus så höll calinen på o trilla, men i alla fall så var han färdig när vi hade tagit oss över all denna snön, han skulle bara lämna av några lådor. Kunde han inte ha sagt de så hade vi väntat tills han var färdigt men ikke. Jag var så arg!
Men vi fik vår goda fika i alla fall!

Lämnade aldrig in mobilen för dom hade inga låne mobiler inne o jag hade ingen liggandes här hemma i heller så om vädert tillåter så ska jag ner där i morgon o lämna in den!

O detta väder, e så trött på de, försvinn!!!

Skriver kanske senare, vem vet :)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0