Pyret <3


Kom på att jag kunde ju ta bild med web cam o de gick hur bra som helst :)






I morgon ska vi äntligen få se Dig för första gången det ska bli så underbart <3
Längtar så himla mycke!
 
Många frågar om vi ska ta reda på vad som finns där inne, men de ska vi inte göra. Fasta jag e väldigt nyfiken så ska jag hålla mig tills den tittar ut, det blir mer spänning av att inte veta.
Har inget speciellt namn på vår bebis än så jag kallar h*n pyret, tycker det är sött så pyret får det blu, Så hör ni de så e de bebisen jag menar :)
Vill även påminna om att min bebis räknare här på bloggen är en dag för tidig.

Jag är så lycklig!
Jag har en helt underbar sambo/man ;)
En fantastisk underbar liten prinsessa <3
Ett busigt bonusbarn :)
O får inte glömma vår hårboll tippen,haha!
Det kan inte bli bättre!

Jag älskar er så mycket <3
Ni är det bästa som finns <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

åh så mysigt!! :D

hihi så härligt när folk är lyckliga :)

kram

2010-02-18 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0