Söndag

Just nu så är jag o thilde hemma i gislöv en stund för mikko jobbar o står i. Är stolt över honom som jobbar så mycke som han gör, men vad gör man inte för o bli rik ;) haha men de ska bli skönt att jag oxå ska börja jobba nu en tid innan bebisen kommer så vi har lite mer o röra om i. Men jag ska även börja o ta körkort, det är ett måste nu när man e så många i familjen o plus så e jag trött på att ta bussen o om jag då har en syskonvagn så får den ju inte plast på bussen i heller för dom e så små. Så vi får se om jag hinner ta de innan bebben kommer, en intensiv kurs kanske vem vet :)

Aja nu ska jag busa med mitt lilla hjärtegryn :)

Älskar min familj, min älskade man!
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Linda

Var ska du jobba? Hoppas du hinner få körkortet, det är sååå skönt!

2010-03-01 @ 13:03:23
URL: http://leeii-leeii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0