Spännande dag

Japp det är just vad denna dagen är spännande för den avgör hur allt kommer o bli o vad som kommer o hända framöver, så håll alla tummar ni har för oss :)

Jag tjatar om denna städning hela tiden men de e vad jag ska göra nu,eller snart i alla fall ta de sista. Sen vid fyra kommer mäklaren hit o ska värdera de så de ska bli så intressant om vad hon säger. Men vi hoppas på det bästa i alla fall.

Vi skulle egentligen ha träffat nathali o bebis lucas idag men hon skulle passa vovvsingarna hela dagen men de var tur vi inte träffades ändå för thilde har fått en sån rälig hosta o vi vill ju inte smitta godingen lucas. Men de e första gången som hon har en om man säger riktig hosta annars har hon aldrig haft de,peppar peppar ta i trä säger jag bara. Så hoppas den snart går över.

Nä nu ska jag dricka upp mitt tee,sen ska jag ta tag i allt så de blir klart.

Ciaoooo!




I´m the cleaning lady ;)

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja visst är den tycker bara att den är lite tråkig för den är huvudsakligen grå vilkenfärg man än väljer.. :/

vi köpte den för 7000 jag tänkte sälja den för typ 4500-5000.. får se vad jag får för den på blocket :)

2010-02-15 @ 14:34:44
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: Nathali

Okej en laxpasta beställd! haha

hur gick det idag?!?!?! Nyfiken i en strut:)

2010-02-15 @ 17:58:42
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0