Tiden den går fort!

Idag går jag in i vecka 17, 16+0. Var har alla dessa veckor tagit vägen. När jag var i typ vecka 10 o lite till så berättade jag för alla om vår lilla hemlighet o de var ett bra tag sen de var. Men ändå känns de som de går för sakta, ett tu tre så e bebben ute haha! O de Längtar vi så mycke till.
Jag frågade mikko häromdagen vad han tror de skulle bli, först sa han pojke men sen ändrade han sig, o sen sa han att han inte visste.
Men när jag var gravid med thilde så sa han lillan hela tiden, o de blev en liten lillan så vi får se om han kan gissa rätt denna gången med när magen e lite större.
Men min mamma tror de blir en flicka så ska bli roligt o se om hon har rätt när hon hade rätt om noah :)

Idag ska vi äntligen träffa nathali o bebis lucas som vi fortfarande kallar honom, kommer alltid kalla honom bebis lucas :)
Men de ska bli kul o se deras nya lya o ja snacka av oss lite, har inte träffats på år o dag känns de som så de ska bli skoj!

Japp i nästa vecka gäller det, men vad får ni reda på då hihi!
En hemlis :D

Nä nu ska jag hoppa in i duschen.
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0