Vecka 18 (17+0)

Då var man inne i vecka 18 o snart är det dax för ultraljudet, ohh jag e så nervös vet inte varför men jag e bara de. Men de var som fia sa till mig att "den mår nog skit bra i din mage, de e ju du", man kan inte annat än o bli glad då :)

Skulle ha lagt upp en bild men nu när jag inte har någon kamera så går det inte, får lösa de på något annat sätt senare.

Thilde ligger o sover en stund hon var så trött, det tar på krafterna när man e förkyld. Men hon kör hårt med de, när mikko frågar om han inte kan få en puss så säger hon, thilde förkyld så de går inte, haha hon e bara för go vår lilla sessa <3

Men nu ska jag lägga mig på soffan en stund o vila lite, eller rättar sagt titta på tv :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh visste inte du skulle ha en liten till!

gud va roligt, massa grattis :)

ultraljudet kommer gå fint (: kram!

2010-02-12 @ 12:43:36
URL: http://sabiinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0