Vecka 19 (18+0)

Herregud nu har jag snart gått halva tiden o jag vet inte vart den har tagit vägen, men jag njuter av varje liten minut. Det är inte samma sak som när jag var gravid med thilde för man vet vad som man har o vänta sig men det är lika underbart som första. Tror att de e lika underbart hur många barn man än skaffar, varje gång är väldigt speciell.
Måste berätta en annan underbar sak, när jag satt här i soffan igår kväll o tittade på tv så kände jag något röra sig i magen men trodde bara de var en nerv eller något sånt som hade kommit ikläm. Men så kom om o om igen då var de lilla pyret som sparkade, det kom små små kickar o man kunde känna de utanpå magen. Jag blev helt till mig o ringde till mikko som var på kontoret o komma in o känna men innan han kom in så hade pyret sluta sparka. Men det var bara så underbart o känna dom som inte har varit med om de vet inte riktigt hur underbart de!

Även idag så kunde jag inte somna om när mikko gick upp men min lilla loppa ligger fortfarande o nanna så gott. Hennes hosta håller på o försvinna o näsan rinner inte mer o de e så skönt att äntligen få bli av med förkylningen.

Känner på mig att de blir några inlägg idag, men lovar inget :)
Ska återgå till vakna med the voice!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0