Vilken helg de har varit :D

Jag vet inte vart jag ska börja för det har hänt en del men ska försöka i alla fall :)
Kan ju ta dag för dag ju!

Fredag: Jag o thilde skulle ta bussen till calinen o noah för vi skulle fixa en massa saker till dopet. Men så den bussen vi skulle åka med var väldigt försenad för den hade varit med om en olycka tidigt på morgonen men de var bara o vänta. Thilde var så trött så för vi hade varit uppe tidigt så hon somnade redan när vi väntade på bussen ifrån oss sen sov hon tills vi bara ahde en liten bit kvar till calinen. När vi kom dit så åt vi bullar som jag hade med mig sen satte vi igång med allt vi skulle göra. Färga calinens hår o de blev jätte bra, sen började vi o göra smörgåstårta o jag gjorde choklad tårta mellan allt bak så lekte vi med thilde o noah. Sen kom mamma och papap hit o de blev mer bak, var nog inte hemma förrän vid tolv den kvällen. O thilde var verkligen så duktig hela dagen hon tog hand om noah när vi stod o kladda,stoppa in nappen lekte o prata med honom ja en stjärna e vad hon e!
När vi väl var hemma så sov ju thilde redan o jag hann nog inte lägga huvudet på kudden förrän jag sov!

Lördag: Noahs stora dag!
Jag gick upp vid nio så jag skulle hinna göra allt, duscha, fixa håret, ta fram käder till alla nästan i alla fall. Sen körde vi till calinen o fixa lite o sen blev de kyrkan. Noah var så fin o så duktig. När des sjöng så tittade han på henne o så log han. Det var så fint!
Efteråt så åkte vi till lokalen o åt smörgåstårta o en massa gott. Och noah fick en massa fina saker!
Tack för en underbar dag :)
Bilder kommer.

Söndag: Vi hade en rikigt sovmorgon o det behövdes verkligen, sen kom mamma o pappa o hämtade thilde för jag o mikko skulle jobba. Sen när vi hade hämtat henne så hade vi en mys kväll!

Måste även berätta en väldigt god nyhet att jag har fått jobb, wieeee!
Ett vikarie jobb på mammas jobb, så nu väntar man bara på att hon ska ringa o säga att dom behöver hjälp,haha!

Sen en sak till men de berättar jag inte, så ni får allt vara nyfikna ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga in en maskin tvätt o städa lite.
Höres sen!
Puss o kram skum banan :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

TACK TACK TACK för all hjälp!!!

Ja, hon var en riktigt pärla i fredes <3

2010-02-08 @ 11:58:40
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0