Beställning!

Jag frågade thilde vad hon ville ha till middag då beställde hon soppa så nu har jag gjort en hemmagjord soppa. Står o ska koka upp nu på spisen.

Medans jag gjorde soppan så hade thilde radat upp alla daisy figurerna, alla pippi figurerna o några andra gubbar på rad på köksgolvet o sedan lagt sig själv på golvet o så sa hon, "thilde jätte nannig, thilde e pippi" sen la hon där o snarkade som pippi gör. haha
Rätt som de var var hon uppe o sprang igen, då var hon en tiger o röt som en oxå sen sprang hon runt o skulle skrämma tippen o jagade honom samtidigt som hon lät som en tiger.
Hon e inte klok, min lille kikka!

I förrgår så började jag få små ont som mensvärk, vid jumskarna. De e lite jobbigt så sa calinen att de var som livmoderna växer och de visste jag faktiskt inte eller så kom jag bara inte ihåg att de var så de kändes. Var ju ett tag sen man hade bulle i ugnen, glömmer lätt bort saker. Men de e helt underbar <3

De var allt för nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0